Знаеш ли?

Ако ме сакаш, треба да знаеш:

Јас сум таа што ќе те поттикне да победуваш, што ќе те смири кога ќе губиш и што вечно ќе тврди дека за неа е важно што учествуваш. Можам да навивам за твојот тим бидејќи те сакам и очекувам да го гледаш мојот омилен филм затоа што ме сакаш. Никогаш не би ти се налутила сè  додека паметиш како и каде ме запозна...датуми не ми требаат.
Сакам да играм со тебе додека не ми се заврти во главата, барем еднаш. Можам да ти ги подарам најбурните ноќи ако ми ги подариш најмирните сништа. Ветувам дека ќе те пуштам во сите мои зандани и ќе ти ги покажам сите темни ќошиња ако ветиш дека секогаш ќе најдам сонце во твоите очи. Ќе верувам дека си невин сè  додека не ми го докажеш спротивното. Никогаш нема да излажам. Штом те засакам сметај дека сум ти верна...засекогаш.
Ќе те сакам небричен, поспан, мамурен, пијан и тажен сè додека ме сакаш ненашминкана, настината, плачлива, тврдоглава и во ПМС. Можам да ти дозволам да ме заштитиш само ако не ме присилиш да признаам дека ми треба заштита...
Сакам да ме заведеш со песните на Френки...сакам појадок во кревет...сакам да сакаш јас да возам, сакам да си на моја страна, сакам да чуваме куче...сакам да флертуваме и после десет години...сакам да ме импресионираш и да се бориш...за себе и за мене...сакам да ми дадеш слобода за никогаш да не помислам да ја загрозам твојата...сакам да не се плашам без тоа да ме прави помалку жена и сакам да ми кажеш од што се плашиш без да мислиш дека тоа те прави помалку маж.
Ќе ти ја дадам душата ако не ми го скршиш срцето и ќе ти го скршам срцето ако се обидеш да ми ја земеш душата. Ако ме натераш да те напуштам, ќе бидам твојот непребол...
Ама, да не се лажеме, реков дека ќе те сакам каков што те знам, затоа пази во што ќе се претвориш.

Ако сеуште ме сакаш, веќе сè  знаеш...

No comments:

Post a Comment